Thursday 26 August 2010

Army Plus+ (Πρόγραμμα Ελληνικού Στρατού)

Ποτέ δεν μου άρεσε να επαναλαμβάνω ενέργειες που μπορούν να γίνουν αυτόματα με τη βοήθεια ενός προγράμματος και ενός υπολογιστή, όπου φυσικά είναι αυτό δυνατόν. Εκτός από αυτό ποτέ δεν μου άρεσε να αφήνω τα πράγματα στη μοίρα τους και κυρίως στο χάλι που τα βρίσκω. Αυτό φυσικά έγινε και στο στρατό…


Κατά τη διάρκεια της θητείας μου και συγκεκριμένα 4 ώρες από την ώρα που γράφτηκα στα μητρώα του 536 Μ/Κ ΤΠ στην Αλεξανδρούπολη έγινα γραφέας. Οι θέσεις που άλλαξα ήταν, πρώτα στο γραφείο κίνησης, έπειτα στο 1ο γραφείο και τέλος στο 4 γραφείο. Τα βασικά μου καθήκοντα ήταν γραφέας 4ου και γραφέας υπηρεσίας. Έτσι είχα τη δυνατότητα και τη τύχη να γνωρίσω σχεδόν όλη τη γραφειοκρατική εργασία που γινόταν στον Ελληνικό Στρατό. Αν και όλα τα γραφεία είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, κυρίως για τους ανθρώπους που είχαν μέσα, αυτό που μου κέρδισε τη καρδιά ήταν το 1ο με τεράστια διαφορά.



Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω ένα πρόγραμμα που στο τέλος έφτασε να είναι ολόκληρη σουίτα και στη κυριολεξία διαμάντι. Έφτιαξα λοιπόν το «Army Plus+». Αν και το όνομα φαντάζει λίγο υπερβολικό πιστεύω ότι το αξίζει. Κάθε εργασία που εκτελεί είναι σύμφωνο με όλες τις προβλεπόμενες διατάξεις του Γ.Ε.Σ αλλά συγχρόνως ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα του στρατού. Διαθέτει:

1) Καρτέλα Στελεχών

2) Καρτέλα Αδειών

3) Καρτέλα Ποινών

4) Α.Φ.Μ (Αντίγραφο Φύλλου Μητρώου)

5) Ατομικά και Ομαδικά Φύλλα Πορείας

6) Εκτός Έδρας

7) Αυτόματη Σύνταξη Η.Δ.Γ (Ημερήσιας Διαταγής)

8) Καρτέλα Ρυθμίσεων

Το Army Plus+ όμως δεν σταματάει εκεί!!! Συνδέεται με ένα αρχείο excel το οποίο βγάζει Δυναμολόγιο Ταξιαρχίας, Δυναμολόγιο Μεραρχίας, Λίστα Απόντων και τέλος έλεγχο καταχωρήσεων στο σύστημα για διπλοεγγραφές.



Το πρόγραμμα φυσικά φτιάχτηκε με τη πολύτιμη καθοδήγηση διαφόρων αξιωματικών που εργάζονται επί σειρά ετών σε διάφορες θέσεις και όπως είπα και πιο πάνω είναι σύμφωνο με όλες τις διατάξεις του Γ.Ε.Σ.










13 comments:

  1. Από εδώ μπορείτε να κατεβάσετε όλα τα αρχεία.

    Σε λίγες μέρες και ο οδηγός

    http://www.sendspace.com/file/urj4ck

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα μπορείς να ξανά ανεβάσεις το προγραμμα; σε ευχαριστώ.

      Delete
    2. Καλησπέρα φίλε μου, μήπως θα μπορούσες να ξανανεβάσεις τα αρχεία ή να μου τα στείλεις στο mail μου;

      Delete
  2. pios einai o kodikos kai to password gia thn vash?

    ReplyDelete
  3. pou mporo na vro to arxio pedia gt dn iparxi pouthena download

    ReplyDelete
    Replies
    1. φιλε μου βρηκες ακρη με το προγραμμα?....

      Delete
    2. Καλησπέρα, μήπως θα μπορούσες να μου στείλεις στο mail μου τα αρχεία ή να μου υποδείξεις από που μπορώ να τα κατεβάσω;

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. φίλε μου αν μπορούσες να ξαναβάλεις το πρόγραμμα θα σώσεις πολύ κόσμο. μπράβο για την προσπάθειά σου

    ReplyDelete
  6. Καλημέρα μπορείς να ξανά ανεβάσεις το προγραμμα; σε ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  7. Καλησπερα! Υπαρχει καποιο λινκ για το προγραμμα?

    Ευχαριστω εκ των προτερων.

    ReplyDelete
  8. Καλησπέρα υπάρχει κάποιο λινκ ή κάποιος τόπος για να το κατεβάσουμε;;;

    ReplyDelete
  9. Καλησπέρα! Υπάρχει κάποιο link για το πρόγραμμα?
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ReplyDelete